Vuxit...?

Jag läste precis igenom det fösta inläggen jag publicerade här på bloggen. När jag läser kan jag känna känslan jag hade i kroppen just vi det tillfället, jag kan känna spänningen, jag kan känna doften från "hemma", jag kan känna förväntan, ja jag kan verkligen få en flashback om hur det var då, då jag inte visste vad som väntade mig.
Det är ett år sedan jag och min värdfamilj matchade. Jag minns det som igår! Men nu när jag ser tillbaka så inser jag hur fruktansvärt mycket jag har växt som människa! Jag är inte mammas och pappas lilla dotter längre. Jag har byggt ett eget liv. Barndommen är över...

Denna dag har gått i ett med skype, lunch, playdate, violin lesson & mera playdate.
Kan inte förstå att denna veckan med strax är slut!

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0