Tisdag, hatbrev & två tår.

Tisdagen har kommit till sitt slut och jag sitter nyduschad & uppkrupen i min datorstol med min skrik oranga tjocktröja från princeton university. Det har varit en väldigt ruggig dag. Regnat nästan hela dagen och varit allmänt grått och trisst. Brrr!
Imorgon har E halvdag. Får se vad vi hittar på. Förhoppningsvis hittar jag en playdate till oss så vi kan fördriva några timmar med. På kvällen ska jag och E på bio. Hon fick ju en biokväll med mig i födelsedagspresent. Så den hade vi tänkt utnyttja imorgon. Det är jätte många filmer som har premiär imån. Den vi har siktet inriktat på är Arthur Christmas. 

En annan film som har premiär är "My week with Marilyn". Den måste jag bara se!

Idag fick jag mitt första hatbrev av E. Första på 11 månader. Det måste vara ett bra betyg?
Den kom inflygandes under dörren när jag satt på toa "I hate Angelica. Singed E".
Starka ord. Efter 5 minuter kom hon ut till mig i köket och sa "Bad paper. I love you Angelica. And I never going to forget you!" JAG SMÄLTER!


Vi bakade igår. Misslyckade muffins. Lite såhär såg det ut.


Barnen tycker det kan bli sommar igen så dom kan bada i poolen!


Tittade in i barnkammaren innan och vad tror ni jag såg?
Jo, två tår som stack ut utanför täcket! :)

Love,
A



Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahaha! Skickade hon ett hatbrev när du satt på TOA? Varför var hon arg?

2011-11-23 @ 11:22:11
URL: http://gustavssonpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0