Playdates & kladdkaka!

Denna dagen har, utan tvekan, varit den längsta på väldigt väldigt länge!
Jag gick in med inställningen om att jag ska njuta av att ha barnen hemma med mig hela dagen. Visst, vi hade en jätte mysig dag men shiiiit va dryg den vaaar!
Förmodar att det är för att jag vet att jag kommit in på slutspurten. Samtidigt som jag vill att tiden ska gå snabbt så att jag kan krama om alla Er där hemma igen så vill jag ha mer tid på mig innan hemfärd!
Det går verkligen inte beskriva känslan man går runt och har i kroppen dagligen.
Och idag spelade E in en video till mig som jag får tårar i ögonen bara av att tänka på "I'll never forget you!"
Underbara unge!!


Vi hade en playdate på eftermiddagen med A&J.


Vi fick faktiskt barnen till att göra som vi sa "Ligg still och le."
Gullepluttar<3


<3


Kladdkakebak hos Malin nu ikväll!


Madeleine i full gång!


att det ska vara så svårt att vara serigös?
Kladdkakan blev iallafall god!


En mätt och glad Malin!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: kerstin

Underbart vackra höstfärger och god kladdkaka. Vad mer kan man begära. Kramar mamma

2011-11-11 @ 07:23:30
Postat av: Sandra

Mmmmm... kladdkaka, det är aldrig fel :)

Hur går det med din PT? :P



Kramar Sandra

2011-11-11 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0