Sjukelisjuk,

Hej kära vänner!

Som jag förutspådde i onsdagskväll vaknade jag upp på torsdagen och kände mig allt annat än kry. Jag har, utöver en del jobb, varit sängliggande det senaste två dagarna. Kört barnen till skolan, sovit, hämtat barn, tagit en nap osvosv. Jag tror att det är någon eftereffekt av the flu shot jag tog för två veckor sedan. Känner mig yr/illamående/febrig(tempen ligger på 36,6), till och från huvudvärk och anfådd efter jag har gått i trappor. Nej, det är inget roligt alls. Det är aldrig roligt att vara sjuk! Men att vara sjuk i ett annat land och i en annan säng än ens egna är definitivt inte roligt... Inget jag kan rekomendera.

Lördagen har bestått av skypsamtal med Sverige. Och lite filmtittande. Rolig lördag, eller hur?
Jag, Malin och Ida bokade biljetter i måndags till Christmas Spectacular show på Radio City Music Hall nu ikväll. Dom får gå utan mig.

Jag ska försöka ta det lugnt imorgon med så att jag blir av med detta virus liknande grej jag har i kroppen.

Trevlig helg!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter klokt att vila bort det onda. Tänk på allt roligt du ska göra senare i veckan, inte vill du vara sjuk då?

Se nu till att krya på dig så att du kan köra hårt ända in i kaklet ;P



Bamsekramar Sandra

2011-11-20 @ 18:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0