Min garderob.

Idag är det måndag och jag har försökt att packa ner 1 tredjedel av det jag äger i en väska som Sandra ska få ta med sig hem åt mig.

Lite såhär har det sätt ut idag;


Här är mina kläder.
Högen längst till vänster är det jag handlat på mig under året.........


Skorna till vänster är dem jag tog med mig hemifrån.


Har satt in alla mina quaters i en bok. Jag fattas en. En liten, som jag hoppas på att få tag på innan jag åker!

Åt middag med Madde ikväll. Den tjejen har sån nedrans tur hela tiden!!!!

Följande konversation uppstår påväg till bilen;
M; Jag betalade inte parkeringen för den är väl gratis efter 6pm?
A; Jo, det är den.
När vi kommer till parkeringen ser jag en lika dan bil som hennes men ser att den står på handikaps parkeringen så jag går vidare.
Varpå madde säger
Vad ska du!?
A; Eeeeeeh!?!?! Du står på handikapsparkeringen!!??

Så kan det gå!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Madeleine

hehehe turen står på min sida! Har två otroligt tursamma saker attberätta för sig sen ! :)

2011-12-01 @ 19:57:04
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0