"Hej mitt vinterland, nu är du här!"

Vi vaknade upp till ett minst sagt snötäckt Livingston.
Efter lite dushande och skypande blev även vi av med strömmen så det fick bli en promenad ute i det fina vädret. Klarblå himmel och riktigt varmt i solen - snön smälte som smör en varm sommardag!
Efter lite fotograferande och ännu mer prat gick vi tillbaka hemåt och Therese insåg att hon tappat pengar så då var det bara ut och leta. Vi hittade tyvärr inga pengar men det blev en trevlig pratstund liggandes på en parkbänk med solen rätt i ansiktet i någon timme. Vi bestämde oss sedan för att äta våran sista ensamma trerätters på TGI friday's ihop. Innan min värdpappa kom och hämta upp mig vid 6 tiden.
Ja, för så hämskt är det - på torsdag anländer aupairen som ska ta efter Therese och om två veckor idag slutar hennes aupair år officielt. Så fort jag tänker på det får jag tårar i ögonen och en klump i halsen.
Så detta var alltså våran sista helg ihop. Visst kommer vi försöka träffas så mycket som möjligt denna sista månad som är kvar men vi kommer inte kunna träffas ensamma längre. Nej, nu får jag släppa det, annars kommer jag börja storgrina och snoret kommer rinna.

A; Shit, jag ser ingenting på toaletten!
T; Men tänd utanför då!

Tilläggas ska strömmen hade gått.........


Therese i det fina vintervädret!






Suppe på friday's


Jag vet att ni älskar mina matbilder!


lite mera mat...


Va gör man egentligen utan internet!?
Jag roade iallafall mig med att räkna pengar. 81 dollar och några cent har jag skramlat ihop under mitt år i mynt. Inte så illa pinkat?

Förutom det tvättade jag ungefär hela min garderob, handtvättade en massa och skrev ner inköp. Så flitig som jag var i söndags kväll har inte jag varit på flera månader tror jag, haha!

Mer bilder kommer när Therese fått ström, för det togs en hel den bilder med hennes kamera :)

Love,
A




Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

Hihi :)

2011-11-02 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0