Happy Thanksgiving!

Min dag började redan 6.00 då klockan pinglade till.
Jag, barnen, min värdpappa och kompisar till familjen tog tåget in till New York City för att titta på Macy's årliga Thanksgiving parad.
Det var så grymt mycket folk att ni förstår inte. Ööööverallt man kollade stod det folk. Kom knappt fram.
Klockan var 9 när vi kom upp till Time Square. Jag försökte ta E och G och gå lite längre fram så att de små liven kunde se något. Det slutade med att dom två fick stå upp på ett staket medans jag höll i deras ben. 3 timmar senare gick vi tillbaka till Penn och tog tåget hem.
Skypade med mamma och pappa. Var tvungen att få prata av mig lite om denna överväldigande överraskning som kom igår. Har fortfarande inte smällt det!

Framåt 4 gick vi till ett par kompisar(samma som var med i NYC) längre ner på gatan för att äta Thanksgiving mat.
Matkoma, hej och hå!
Min värdmamma har varit hemma hela dagen för att göra kalkonen. Det fanns såklart en massa andra smarriga rätter. Allt väldigt traditionellt Amerikanskt!
Barnen lekte ända in till det sista och jag satt och pratade med grandma Katy. Hon försökte lära mig Amerikanska footballs reglerna. Jag förstår bättre nu!

Nu sitter jag här och väntar på Ida. Black Friday inleds vid midnatt. Tyvärr öppnar inte det mallet vi tänkt åka till förens 6 imorgonbitti. Vi får se hur det går med det hela :) Önska oss lycka till!


Frukost på parongen!




Turkey!


Förväntasfull E:)


<3


Folk folk folk!




En nöjd J på pappas axlar.


Love you kid! <3

Och här kommer lite bilder från kvällen!


E var finklädd!


Våran kalkon.


Mina värdföräldrar och jag!:)


Dukat bord.


Paj efter paj efter paj!


Älskade unge!

Så nu var min första thanksgiving avklarad. Jag hade en trevlig dag och nu ska jag gå och lägga mig för i helgen väntas en massa roligheter! Jag är nästan lite nervös! Tänk att jag ska få krama om min syster imorgon kväll!?

Ha en super duper helg hörrni!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vad glad jag blir av alla bilder och hungrig haha. Må så gott och en fantastisk helg önskar jag er.

Tusen kramar mamma

2011-11-25 @ 08:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0