Black Friday,

Jag och Ida åkte till Willowbrook mall i Wayne klockan 5.30 fredag morgon. För att få vara med om våran första black friday.
Vi blev riktigt besvikna. Rean var dålig och så värst mycket folk värt där inte heller...
Men shopaholic angelica var i farten och jag fick med mig både det ena och det andra hem.
Bla några julklappar, kjol, klänning, strumpbyxor & skinvantar.
Framåt 12 tiden tyckte vi att det räckte med mall för oss så vi satte oss i bilen och drog hem till mig en snabbis för att fräsha till os lite sedan satte vi oss på tåget in till City. Där tittade vi i lite mer affärer tills att det var dags att möta upp Sandra och Maria vid 4 tiden.
Efter en liten sväng upp på deras hotelrum gick vi och åt på en mysig Mexikansk resturang.


Lite Macys och NY :)


En glad Ida <3


God efterrätt.


Sandra och Maria :)


Time Square


<3


Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag blir bara så glad när jag ser er tillsammans. Tusen kramar mamma

2011-11-29 @ 12:08:30
Postat av: Ida

Brasiliansk!!! :D

2011-11-29 @ 16:40:28
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0