Back on track.

God kväll på er!

Klockan slår strax 8pm och jag kom hem för någon timme sedan.
Jag har verkligen mått så himla himla dåligt de senaste dagarna! Tänk Er att ni har varit på världens party och vaknar upp dagen efter. Så har jag gått runt (legat i sängen) och kännt mig nu sedan onsdags kväll. Det har varit riktigt påfrestande.
Idag när jag vaknade kände jag mig något bättre. Och bestämde mig efter lite egen övertalning att jag kan inte ligga i sängen hela denna dagen också. Sagt och gjort. Duschade och käkade frukost. Vid 11 tiden hämtade Ida och Malin upp mig och vi bakade hemmagjord cheesecake med pepparkakor. Och köttfärs sås med spagetti. Mums! Hann även titta på Drömkåken mellan varven.
Med några glada skratt och i goda vänners lag kände jag mig genast mycket mycket bättre!

Hade egentligen min sista PT träning i fredags. Men pågrund av sjukdom fick jag ställa in vilket också innebar att jag brände min chans till den sista jag betalt för (man måste utnyttja dom inom en viss tid). 
Imorgon är det måndag och det betyder klass på SVA. Tror tyvärr(!!!!!) inte att jag kommer åka in på den. Jag känner mig fortfarande inte hundra procentig och jag vill verkligen inte riskera att åka dit igen.

Framåt Torsdag väntar Thanks giving. Det är en av det största och viktigaste högtiderna i USA. Och det ska verkligen bli jätte intressant att få vara med och fira! Dagen efter, alltså fredagen, kallas för Black Friday och det är startskottet för julhandlen. Och pågrund utav att det är USA's största rea dag. Det är även en tradition att börja julpynta efter Thanks giving.

Så nu fick ni lite fakta om kommande veckan.












Love,
A


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad skönt att få lite mysig helg till slut. Kramar mamma

2011-11-21 @ 11:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0