Lördag hos Lovisa.

Lördagen vaknade jag upp och kände mig allmänt jätte förkyld och hade otroligt ont i huvudet så jag kände att jag orkade ingenting. Men tog mig i kragen och satte mig på ett tåg in till NYC där jag sedan fick byta till ett annat för att sen äntligen vara framme hos min kompis Lovisa.
Lördagen spenderades alltså ute hos henne. Hon bor i Connecticut. Det tog ca 2½ timme och kostade mig ca 11.50$. Slå det Sverige - om ni kan!!!

Efter en del babblande, tjejsnack, urshult, kompisar, killar, skola, framtiden så åkte vi till walmart och shoppade loss. hahahahahhah! Döm oss inte :)


Stamford, CT 29 december 2010


Stamford, CT 4 Juni 2011.
Lite skillnad! Fick världens flashback när vi gick där inne på mallet..


Åt sushi för första gången;)


Min "pizza". Riktigt god faktiskt!

Vi gick på bio senare på kvällen. Braidsmade blev det. Riktigt rolig!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0