En liten förhoppning om vår?

Som ni såg i förra inlägget var det varmt här i South orange idag. Varmaste dagen hittills på året tror jag nästan. Lilleman fick vara hemma från skolan idag med. Hela förmiddagen gick han runt och frågade om "När ska vi egentligen äta panncakes!?!?!?" Så ni kan ju gissa vad vi åt till lunch.
Och vet ni vad som låg i brevlådan idag? -Jo ett stort grönt paket från min familj:D
Det gjorde min dag! 
J vilade någon timme efter vi ätit lunch och sen gick vi ut i det fina vädret. Dock var det inte jätte soligt men fruktansvärt skönt ändå! Han cyklade & jag gick ner tillsammans för att hämta E.
Vi var ute nästan hela tiden tills det var dags att köra till E's violen lessen. Var hemma igen runt 6 tiden och åt kyklinggryta med ris som min vmamma gjort. Och nu sitter jag här och känner mig rätt trött..
Blir nog en tidig säng idag samtidigt som jag hämskt gärna skulle vilja göra nåtgot!
Här kommer lite soliga bilder från dagen som gått :)


Paket! :D


Nyponsoppa till vfamilj, Nalle, En styck upphittad Michel Jacksson tröja - Tack så mycket Pauline! :):), plopp, reseguide, bamse, lapp från familjen & ett brev från "lillasyster" :)
Tack så jätte mycket!!


Lillman är duktig och slänger skräp!


Stolt grabb!


Påväg hem


Syskonkärlek,

Det var allt för mig för idag!
Imorgon är det fredag! :))

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Pauline

"En styck upphittad Michel Jacksson tröja" - haha ja,väl gömd var den!(låg i en påse med mina andra kläder jag hade den kvällen) men jag vågade inte skicka den själv, enbart. Jag var så orolig att den skulle komma bort! Puss!

2011-02-18 @ 08:29:49
Postat av: kerstin

Jag får nog lägga termometern i ugnen en stund haha!Kram mamma

2011-02-18 @ 10:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0