Lördag in New york city,

Jag och Ida tog 9 tåget in till City. Tunnelbanan ner till soho för besöka converse butiken. Beställde ett par snygga och sedan traskade vi vidare upp till w 4th för att ta subwayen upp till time square och möta Therese. Ställde oss vid röda trappan för att se fall vi kunde få någon bra rebaterad broadway biljett. Det slutade med att jag och Therese gick på Phantom of the Opera medans Ida tittade på Mamma Mia. Alla nöjda och glada :)
Innan det var dags gick vi och åt lite McDonalds. Phantom of the Opera var himla mäcktigt! Dock är jag otroligt glad att jag har sätt lite "lättare" broadway shower innan man sätter sig och tittar på den.
När vi kom ut ur theatern gick vi mot Forever 21 där vi skulle möta upp Ida. Kommer då till ett helt folkmingel med människor som står med kamrerna berädda. Det framkommer att Hugh Jackman ska komma ut ur byggnaden. Sånt himla flyyyyt vi hade!!!! Och shit va dö snygg han är i verkligheten också! Oh my....

När vi letat upp Ida och tagit lite kort i en fotoautomat promenerade vi ner till Penn Station. Slog armarna om Therese och började, såklart (blödig som jag är), att storlipa innan jag och Ida hoppade på tåget. Usch usch usch va jobbigt det var!

Jag och Ida bestämde oss för att äta på Cheesecake Faktory ( troligtvis min sista gång). Det blev en jätte mysig lördag!

Min objektiv till systemkameran har gått sönder och jag äger för tillfället bara ett så jag kan inte byta... Vilket betyder att bilder finns men dom är få.


Reklam reklam reklam i manhattans tunnelbanesystem.


Phantom of the Opera.


Lite Time Square by night... elller ja typ kväll? Eftermiddag.


Två underbara vänner i världens mäktigaste stad.

Hoppas ni hade en bra lördag!

10

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Sandra

It´s the final count down...

men vi ser fram emot att du kommer hem!



Bamsekramar Sandra

2011-12-05 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0