Congratulations!

Hej!
Nu har de gått två dagarn sedan vi matchade. Allt känns så jävla bra och jag är väldigt exalterad och glad att jag fått en så bra värdfamilj, den bästa för mig. Idag när jag kollade mejlen så hade jag fått ett mail från Aupair in Amerika- Congratz to your placemant. Typ :) Klart man blir ännu mer glad då! Jag hade även fått två mejl från Skandinaviska Institutet där det stod grattis och instuktiner för Visumet. OMG, va mycket de är att göra innan man kan boka tid till amabassaden! Jag kan ju säga att det typ är heltidsjobb en vecka ;)
Om några dagar kommer jag få hem mitt placement pack med och där i ligger lite fler grejer man måste ha till visumet :) Det känns som att de börjar hända grejer!

Här kommer jag bo!

Här kommer jag bo!

Måste bara berätta en rolig konversation jag hade med min brorsdotter innan idag!
R: Vad är klockan Angelica?
A: Hon är fem över tolv.
R: Vad gör du klockan fem?
A: Klockan fem ska du åka hem.
R: Nehe, jagar katt!!
A: LOL!
R: (Börjar sjunga) Hur många ungar har du...

Haha, barn är så himla goa! :)

Ja, men de va väl allt för denna gången! Jag väntar spänt här hemma på mitt placement pack!
Kiss kiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0