Ledig dag mitt i veckan.

Än en gång har det blivit kväll här på andra sidan pölen. Jag har dryga 15 veckor kvar här i staterna. För denhär gången.... Om jag tänker på det i veckoform känns det som att jag kommer åka hem imån?
Men jag vet ju att jag har mycket som väntar mig! Arizona resa, pojk och tjej besök osv:)

Jag var ledig från 10 idag. Så bestämde mig för att åka in till Manhattan. Det var grymt längesen jag var där!! Kändes bra att kunna åka in och bara strosa lite. Bränna lite pengar- såklart..... Köpte bl.a en NY Yenkees keps i rosa då jag blömde min blåa fina hemma i Sverige :( Och kände att jag måste ha något på huvvet nu när jag ska till öknens hemstat - Arizona. JAG FLYGER PÅ LÖRDAG!?

Kom hem runt 4 tiden. Jag och min värdmamma lagade fisk tacos till middag. Yummi in my tummi!
Kom precis in genom dörren efter att ha gått en runda och tittat på ett megaträd som föll över ett jätte fint stort hus i lördagsnatt. Och det var gatan framför oss bara! Vi blev verkligen skonade från Irene!!!!

Nu ska jag lyssna lite på morgon i p4 och kanske titta ett avsnitt av Robinson.







Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, nu har Irene passerat. Då var det dags för Katja...

Jag är glad att du reser västerut i helgen!



Saknar dig

Sandra

2011-09-01 @ 07:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0