Dagens läxa;

Imorgon är det fredag!!

hehe, känns så bra att börja inlägget med det! Så man inte glömmer bort det lixom...
Vi har haft en lugn dag idag. Ibland har man sånna "nej, jag vill bojkotta kameran" dagar. Idag var en sådan dag. Därav inga bilder.. Dock kommer det betydligt fler bilder efter helgens pravader. Jag har börjat tro att jag är lite galen!? På måndag kväll har jag satt mig på ett plan 6 gånger det senaste 2 månaderna!

Nu till dagens läxa. Dagens läxa är alltså följande;
Försök inte steka mossarella med olivolja i stekpannan. Den smälter.
Så nu förstår ni vilken "erfaren" kock jag är ...."host"....

Sitter och surfar runt på eBay och drömmer mig bort till svenska sommarnätter med finaste 50tals klänningar som svänger runt på dansgolven.

Dags att sova. Imorgon väntas NYC med mina underbara barn som idag frågade fall jag inte för alltid kan vara deras aupair och alltid leva i deras hus... va svarar man på den frågan?

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ibland går det lite ner, men för det mesta går det upp ; )



kram Sandra

2011-09-02 @ 07:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0