Torsdag!

Frida och Johan landade säkert i NY. Det blev en snabb skype date med dom ikväll. Vi bestämde träffa utanför apple store på 5th avenue kl7pm imorgon. Ska bli så himla mysigt att få spendera helgen tillsammans. Detta är ju mitt fösta besök hemmifrån Sverige så ni kan ju förstå att jag är lite i extas!

Dagen har flutit på bra. Varmt, varmt, skönt skönt! Enligt vi Europér är det shots väder, enligt amerikanarna är det "vinter jackan kan hängas undan" väder... ja ni förstår skillnaden!

Denna veckan har föresten bara flygit iväg känns det som! Imorgon är sista jobbdagen sen väntas tre dagars ledigt för oss här borta i staterna. Det är nämligen Memorial Day på måndag.

Föresten, vet ni vad jag gjorde när jag gick hem från downtown?
Jo, jag stack in näsan på mitt gym, som för övrigt ringt efter mig och frågat vart jag tagit vägen, och såkallade freezed my membership until october 1th. Jag har inte varit där sedan i slutet av mars ungefär så jag känner helt enkelt att jag inte vill betala pengar för något jag inte använder. Så det känns jätte bra att kunna frysa det så jag börja gymmat järnet så jag blir thin igen lagom tills jag kommer hem i januari 2012 ;)

Nehe nu hålls inte ögonen mina öppna längre så jag tror det är dags att krypa ner under tecket!
Troligtvis kommer det bli lite dåligt med bloggande i helgen men i början av nästa vecka får ni en update med troligvis mycket fina bilder och ännu en underbar helg att lägga till minnet av aupair 2011.

Puss&Kram underbara ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0