Silver Bay aupair Course!

Som rubriken lyder har jag varit i Silver Bay på en aupair kurs hela helgen.
Jag har haft det riktigt riktigt roligt!!!

Fredagens färd började med att jag och en tysk tjej missade tåget till Tuxedo Station. Ska aldrig lyssna på andra mer, kan jag ju tala om!
Det löste iallafall sig och vi kom frem till Tuxedo ca 45 minuter efter planerat..
-Åkte highway i en mini cooper 3½ timma, 4 personer...
-Ingen teckning väl framme i silver bay
-God mat!
-Roliga room mates
-galna svenskar
- Mycket tyskar
-Mycket engelska
- Fint väder
-Roliga kurser

TRE LÄTTA CREDITS!!
Rekommenderas starkt!

Det var väl en liten sammanfattning. Jag vet att ni tycker det är mycket roligare att titta på bilder. Så enjoy, helt enkelt!


Jag älskar min nya klänning från H&M för ynka 14 dollar!


Ledarna


Huset vi bodde i:)


Den berömda "amerikanska altanen". Och med gungstolar med, kan det bli mysigare?




Mina room mates!


South Africa, Belgium, Sweden!


Middag!


Något uppträdande där vi aupairer fick vara med. Jag satt dock i publiken :)


Alla vi som köpt biljetter för att försöka vinna en "endless summer trip" med www.aatours.us


Varken jag eller min nyfunna vän Linnea, som förövrigt fyller år på samma dag,månad,år som mig! ;), vann trippen men vi var överlyckliga ändå!


På kvällen blev det dans på "logen" :)


Sweden, Belgium, Sweden, France, Gemany.


Påväg hem igen efter en underbar helg!


Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Vilket coolt hus. Det syns att du hade en härlig helg. Kram mamma

2011-05-10 @ 07:45:24
Postat av: Sandra

Vilket härligt hus! jag är bara så avundsjuk...

Miss you dear sister!

Kram Sandra

2011-05-10 @ 22:34:05
Postat av: Pauline är mitt namn

Jäääääklar vilket hus! Härligt att du haft det så bra och superfin klänning! :) PUSS!

2011-05-12 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0