Knapprar på tangenterna för eran skull!

Hej alla nära och kära!
Här sitter jag i sängen på andra sidan jorden och knapprar på tangenterna. Försöker i all förtvivlan att få ner några rader till Er att läsa och beundra. Det är faktsiskt inte alltid så lätt att blogga. Att alltid ha något intressant att berätta, som får er att, framför allt, fortsätta vilja läsa och följa mig under mitt aupair år. Till alla er som nu sitter framför dator skärmen och känner er lite putta över att det inte var ett vykort i brevlådan från andra sidan jordklotet postat till er idag heller, vill jag bara säga var inte det! Det är ju just därför jag har min lilla underbara blogg! För att jag inte ska behöva känna att jag måste skriva brev och vykort stup i kvarten till alla. Fiffig va!?

Så, va har jag då för roligt att meddela Er? På torsdag fyller min underbara svenska vän, Therese, hela 20 år!! Vilket såklart innerbär att jag ska åka till henne och sjunga "ja må hon leeevaaa!" Hon har även fixat ihop en liten födelsedags middag för några tjejer på fredag som jag självklart ska joyna! Det bli biopremiären av den sista Pirates of the Carabiens efteråt.
På lördag morgon ska jag än en gång, försöka skriva upp för det förbaskade körkortet! Sen blir den nog en liten träff med min "sov kompis" som vi så vackert kallar oss för, Jenny:)
Söndagen är inte spikad ännu. Hade dock tyckt det varit väldigt mysigt att bara strosa runt i Central Park men vi får se vad det bär hän!

Något som jag absolut vet är iallafall att jag inte behöver vänta mer än högst 10 dagar innan jag kan krama om min underbara minsta storasyster som då befinner sig i NEW YORK!!! :D
Iiiih, vad jag längtar!!!


Barnen och jag hade en playdate med K och hennes barn A igår. Vi bakade brownie.
Mumsigt, tyckte barnen!

Nehe, nu är det snart nattetime :)
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar tills att få träffa min sova kompis och är det soligt väder på söndag så tycker jag att du och jag strosar runt och har picknick i Central park? deal? :)

2011-05-18 @ 15:15:43
URL: http://jennysofiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0