Coney Island!

Igår, söndag, var vi ute på Coney Island - Jag, Frida&Johan.
Innan det bar iväg ut dit åkte jag in till tio så vi kunde äta en brunch ihop nere i SOHO.
Det var gott och dyrt...

Väl ute på Coney Island, som för övrigt är en jätte stor fin och väldigt amerikansk strand som ligger i brooklyn, gick vi på marknad, doppade fötterna i vattnet, åt mango på pinne, och sedan beställde mat på det kända stället "Nathan's"  innan det bar in mot manhattan igen för lite softande på deras hotellrum och sedan tog jag tåget hem.


Utöver att det ser ut som att jag precis vaknat och att frida är lite blek så kan ni ju bara föreställa er hur mysigt det var att sitta och äta brunch i amerika en vanlig söndag:)


Läsa kartan.


Jag hittade en hatt!


Coney Island




Mango på pinne...


En sommrig Angelica! :)

På söndag!!
Älskar Coney Island!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0