150 days!

Hej kära ni!
Som rubriken lyder; 150 dagar.  Det menas alltså att jag varit ifrån Sverige i 150 dagar. Woow!
Jag är fruktansvärt stolt över mig själv! Kan ni förstå att jag snart klarat av halvtid?
Detta firades med sol soligt värder (JAAAAH, SOMMAREN ÄR ÄNTLIGEN PÅVÄG!!!) varit ca 30 grader här. Jag och lillparvil var iväg på en playdate på förmiddagen hemma hos min amerikanska vän Erica. Vi smidde en hel del planer för framtiden/sommaren! Härligt! Känns sjukt kul att man träffat en amerikanare som faktiskt vill umgås med en och inte bara "mycket snack, liten verkstad" :)


Leka med tågen är det bästa som finns!

Efter vi hämtat E efter skolan lekte vi ute hela eftermiddagen, ända tills det var dags att gå hem och göra middag. Kvällen har varit lugn och stilla!
26 grader varmt ute och klockan är över halv 11, behöver jag ens säga något? ;)

Puss&Kram!

P.s IMORGON LANDAR SYSTER FRIDA PÅ JFK AIRPORT OCH PÅ FREDAG FÅR JAG ÄÄÄNTLIGEN KRAMA OM HENNE IGEN!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0