1 Maj 2011

Söndagen spenderades även den inne i City men med Therese istället. Vi var inne i NY vid 12 tiden. Gick till B&H och sucktade efter en ny kamera(therese) och ett nytt objektiv(JAG!!!!). Var även inne i en skobutik som jag gillade starkt! De hade assköna skor till ett "okej" pris. Så det får nog bli ett par riktiga sandaler därifrån :)
Efter att vi ätat på subway gick vi upp till Svenska kyrkan och sen vidare till Central Park där vi hade picknick. Mysig Mysigt! Dock lite kallt... solen ville inte riktigt titta fram!
Åt på TGI fridays, som vanligt ;) Innan vi försökte se Beyonce och Ascher. Tror ni vi lyckades?
Med våran vanliga tur blir svaret tyvärr NEJ!... Såg någon liten kändis iaf. Så det var inga ledsna miner på oss inte.
Gick in och gjorde av med 50 dollar på H&M ínnan det blev en liten trevlig tågresa hem.


Vi sprang på en tvättbjörn i Central Park :)


PickNick


Man vet att man är i NY när man ser The Empire State!


Den mörka tjejen heter Jennifer någonting och är typ lite känd:) haha!


Tack så mycket för helgen ni som har varit med och gjort den så lyckad! :)

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: sara mesghena

ÄR DET JENNIFER HUDSON!!???

hon är ju typ jättekänd!

2011-05-03 @ 18:20:51
URL: http://ssmesghena.devote.se/
Postat av: ida

Sv: okeej härligt. Ser att det är öster om Warren, verkar ju inte vara superlångt mellan :)

jaa, jag är jättespänd, vill bara att tiden ska gå så jag får åka nån gång :D Fick idag informatuon om visum och grejer, så jag inser att det är en bit kvar tills jag får åka :P



haha jag satt och sökte på bloglovin på bloggar som var kategoriserade i nordamerika. Så klickade jag mig in på din och såg att du bodde i NJ :)

2011-05-03 @ 21:01:55
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Therese Nilsson

Haha men du då.. Jennifer Hudson är jätte känd egentligen :p du har bara missat vem det är ;) Och han heter Usher ;) :P

2011-05-04 @ 03:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0