Måndag!

Det har varit en bra dag!

Drömde inatt om att jag hade åkt hem till Sverige utan att berätta för min värdfamilj. Jag var jätte glad att se min familj! Men hade sådan ångest! Jag ville inte hem, inte än! Skickade ett text till min vmamma som ännu inte kommit hem från jobbet -"Åkte hem till Sverige en sväng. Kommer tillbax imorgon!" Haha, vilka drömmar man kan ha!

Var på gymmet på förmiddagen.
Fint väder ute idag så vi var ute och lekte!







Det var det hela!

Föresten, vilken jädra chock jag fick när jag nyss lyssnade på Enrique Iglesias -Tonight på sportify (Svensk sida) och han sjunger "Tonight I'm fucking you"
Amerikanarna censurerar ju väldigt mycket!! På dessa radiokanaler i det stora landet i väst sjunger han "Tonight I'm loving you". Som jag personligen tycker är väldigt mycket trevligare!:)

Puss&Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0