Måndag & Tisdag vecka 9,

Tjosan!
Jag kan först dra lite kort hur min måndag var. Den tiden jag var ledig mitt på dagen spenderade jag på att gå till gymmet för första gången för en work out. Zumba. Helt galna var lärarna och gjorde verkligen slut på en! Så himla skönt! Tog en snabbdusch innan det var dags att hämta lilleman. Eftermiddagen rullade på fort. När vi ätit middag kom min area directer. En sorts kontaktperson här i USA. Enligt min förmedling SI skulle hon kommit till mig inom det närmsta 48 timmarna efter att jag landat hos familjen. Men det går ju lika bra efter 2 månader, ser vi ju... En otroligt dålig nyhet jag fick veta utavhenne är att Aupair in america inte tar emot manliga aupairer. Vadå könsdiskriminering!?!?!?
Anyway! Det var min måndag det!

Och nu tills idag då.
Fin dag! Inte så jätte varm men jag hörde fåglarna kvittra och kände vekligen - NU ÄR DET VÅÅÅR!
Kan för första gången se South Orange utan ett vitt täcke. Verkligen underbart! På mina lediga timmar satt jag och skypade med mamma, pappa och Rasmus lite. Han spelade och sjöng Lisa Nilsson - Jag har himlen runt hörnet för mig. Älskade lillebror! Vad jag saknar dig!
Eftermiddagen spenderades ute. Jag och J gick och hämtade E idag. Härligt!
Lagade köttfärssås till middag. Smackade nästan som mammas, mums! :)
Här kommer lite bilder!




Chillbild ute i sooolen! :)


Är inte detta ett vårtecken så vet jag inte vad!:)


Baseball!


Sen blev man lite trött! ;)

Det var allt för mig!
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Gud, vad jag saknar dig min vän! <3

Vad härligt att ni har fått lite vår iaf :)

2011-03-02 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0