Kläder!

Det var några som efterlyste bilder på kläderna jag köpte i lördags, så här kommer de! :)


Vita hög shorts till sommaren. Ser inte mycket ut för världen, men de är dö snygga på!


Linne, också skitsnyggs på!


Svarta höga shorts


Jag älskar body'sar!


Vad jag längtar till sommaren nu!
Dessa fem plagg fick jag för ynka 80 dollar. Om man slår ut det är det ca 100 kr plagget. Inte illa pinkat!



Och här är den, VÄSKAN! Den kommer från och med nu följa mig vart jag än går.
Så sjukligt snygg så jag blir alldeless varm i kroppen bara av att titta på den!



Förra helgen inhandlades dessa byxor från F21 för 23 dollar.
När det börjar närma sig 20 grader dagligen ska jag börja använda dom! :)


Även denna kofta fick följa med hem från förra helgen. 9$, nicigt om ni frågar mig!

Det var kläderna det! :)
Puss&Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit va mycket fint du hittar! Tänk att du nästa är i världsmetropolen NY varje dag! Helt sanslöst. Nu kände jag igen väskan :)

Hur går det med träningen...? Har inte sett att du skrivit om det på ett tag ;)

Många kramar

Syster Sandra

2011-03-15 @ 12:12:05
Postat av: Paaaaaaaaaauline!

Superfina kläder men främst väskan! My Good! Fattar att du verkligen köpte den! Så jävla snygg! :)

2011-03-16 @ 19:32:01
Postat av: Raisa

VAAAAART köpte du väska? vilken affär? letat efter en sån i EVIGHETER. sjuuuukt snygg

2011-03-22 @ 22:15:52
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0