Just another manic monday,

Måndag. Ny vecka.
Dagen har faktiskt rullat på som vanligt, väldigt skönt!
Pratade med Mamma, Pappa & även Rasmus idag. Det var jätte kul att få prata med honom då det inte blir av så ofta! Han hade klippt sig, så himla snyggt!
Barnen var så himla goa och glada idag. Vi lekte doktor. Många sprutor och plåster blev det! Var även ute och lekte i det fina vädret. Inte jätte varmt men heller inget att klaga på!
Imorgon ska jag vrålplugga till mitt körkort! Jag måste, helt enkelt. Ska försöka läsa en timme nu innan jag går och lägger mig med. Så det är väl bäst jag börjar nu så att jag kan sluta innan klockan slår midnatt!


Det spelades baseball!


Doktorerna


Som vanligt gick jag ut och hämtade posten. Och var fick jag se ?
Jo till min stora förvåning fann jag ett fint litet brev adresserat till mig.
Om jag blev glad? Ni anar inte! Tack så hjärtligt familjen Johansson!:)

Hörs imorgon!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

kul med post, internet är överskattat!!!

2011-03-29 @ 11:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0