Fredag!

Iom att jag ligget lite efter i bloggande så kände jag att det är bäst jag börjar nu! :)

Det första jag gjorde i fredags var att försov mig, såklart! Så himla pinsamt! Men det känns som att jag omedvetet slappnar av när jag vet att min vmamma kommer att vara hemma och hjälpa till på morgonen. Det som hände var dock att batteriet i min telefon, som har alarmet, tog slut under natten vilket resulterade i att den inte ringde över huvud taget...

När jag kört barnen till skolan åkte jag hem igen och pratade med min vmamma innan vi åkte iväg till J's skola. Som jag berättat innan , går han på en Juwish pree-school. Och denna fredagen var han "the schabbat boy". Vilket innerbär att min vmamma kom till hans skola och läste hans favoritbok, var med i templet och bjöd alla i hans klass på frukt. Och det bästa av allt - jag fick följa med och uppleva detta. Det var väldigt speciellt för mig att faktiskt få vara med och J var jättejätte nöjd! När klockan var 12 var allt över och J och alla det andra barnen tog helg från skolan. Så vi åkte och åt pizza. J tog sig en liten middagslur medans min vmamma åkte till E's skola för att vara med på deras "fun friday". Jag och J gick och mötte upp dom på skolan när E slutat.
Det var en väldigt fin dag! Solen sken och det var riktigt varmt och skönt ute.


Mamma&son i templet!


Han är så söt med sin lilla mössa <3




Äter halla (Stavning på det?) :)

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0