8 Mars 2011

Idag är det både Internationella Kvinnodagen och fettisdagen.

Ehm, ja... Dagen har varit lugn och stilla. Tyvärr kan jag inte skriva om allt som hänt men alla mår bra och det är huvudsaken! :)
Vi var ute och lekte i en park här i närheten i eftermiddags. Och sen till middag blev det pannkakor på en protestantisk skola i och med att det är fettisdagen. Det var jätte trevligt och barnen älskade det!
Och vid åtta började min ESL lektion. Fyyy vad triiiiisst! är mina ord. Men men, nu SKA jag stå ut. Oavsätt hur många tråkiga artiklar jag måste läsa.

God natt!
Puss&Kram!




Kommentarer
Postat av: Lina

Kämpa på! Det blir bra. Visa vad du går för, ok?

2011-03-09 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0