New York flea market!

Söndagen spenderades faktiskt helt ensam i New York City (om man nu kan kalla sig ensam med alla dessa miljoner turister??). Anyway, jag åkte in själv runt lunchtid för att bara få lite egentid och ja, helt enkelt kunna tänka. Ibland blir det som sagt lite mycket av allt. Vädret var på min sida - helt lagomt varmt för att orka strosa runt och uppleva Manhattan när ön är som bäst :)
Jag satt och åt bagel och drack smoothie vid colombia cirel/ingången till Central Park, strosade omkring på avenyerna runt 80 street, Besökte en random dansbutik, hamnade på en farmer market och även en flea market innan jag tog tåget hem till South Orange igen för att sitta barnvakt åt kidsen här hemma :)
Det blev en väldigt lugn och mysig dag för mig själv. Det behövs också ibland!


Det stod en söt lite tjej vid columbia circle och spelade elgitarr!


Älskade New York <3


Farmer Market


Flea Market


Marknad!


Detta ståndet sålde oanvända vintage glasögon för $200 och uppåt!


Jag ville ha allt dom sålde! (Speciellt stolarna som står på lastbilen:)




Gick in på Forever21 och råkade komma ut med denna underbaringen.
Jag fullkomligt älskar den och för ynka $20 kunde jag inte bara gå där ifrån :)

Take care

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0