Graduation & TGI!

Fredagen spenderades en timme på J's skola för hans graduation från "preschool three".
Jag och Sara, kom faktiskt ut från new york, för att vara med hon hans avsluning. Det var väldigt enkelt och mysigt! Först sjöng barnen lite sedan gick vi till "kappelet" och där tackade skolans "frontfigur" alla donanter som gjort ombygnaden möjlig, volunterer och föräldrar som överräcker ansvaret av deras barn till personalen på skolan. Efter det blev det en jätte kort shabbat och sedan en innomhuspicknick.




Några av barnen. Så himla gulligt när alla hade sina små mössor på sig. en hel bunt framför dom hade blommar i huvvet.

Man blir törstig av att sjunga!
(Kan oxå bero på att det faktiskt var över 30 grader i fredags med..)


J och Sara!


Lilla picknicken!
J äter hallah(stavning?) för fulla muggar!


Han fick en bild på hela klassen, som förövrigt jag tagit;), av sina fröknar som han blev jätte glad för!

På kvällen, efter att jag och Sara backat pizza till hela familjen (hon är KOCK!!!) så åkte jag iväg till Livingston för att äta på TGI fridays med Therese. Vi hade en mysig och lugn kväll! :)
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0