Broadway show och ett farväl,

Hejsan på er alla!
det är ju inte helt underligt att det blivit lite dålig uppdatering det sista dagarna då syrran forfarande varit i staterna...
Men nu kommer en snabb liten.
I onsdags åkte jag in med 6.30 tåget för att gå på en broadway tillsammans med Frida och Johan kl8. Vi hade förbokat biljetter till The Adams family som för övrigt var min första broadway show här i staterna. Och JA, jag kan rekommendera den - STARKT! Enligt mig var den grymt bra!
Vi var alla tre väldigt nöjda efteråt! tyvärr missade jag mitt tåg hem med 2 ynka minuter så fick sitta och vänta på nästa vilket innebar att jag inte var hemma förens 12.30...
På torsdagen var det lite segt att stiga upp. Men det gick bra. Åkte in på kvällen igår (torsdag) igen för att äta middag en sista kväll tillsammans. Det blev på ett Italienskt ställe på 46 gatan. Helt okej!  Trevligt sällskap!
Det var lite jobbigt att säga hejdå på tågstationen men jag fixade det och blickar istället fram emot nästa besök - nämligen min egna familj! Om mindre än tre veckor :)
Fredagen har flutit på bra. Dock börjar jag bli förkyld så det visslar om att. Hoppas lite sömn och mycket vitamin medikamenter och frukt kan göra det bättre tills imorgon.
Så det återstår bara för mig att önska er en trevlig dag!
God Natt!!




Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0