20 timmar kvar!

Då var det måååndag.
Sista hela dagen i skolan för E. Hade J hela dagen. Vi lekte och busade.
Pratade en sista gång med familjen -  imorgon åker dom!!!
I can't believe it!
Sara kom ut en snabbis till för att hämta några grejer hon glömt här nu innan hon åker hem till Sverige igen. Det slutade med att hon tog med sig barnen på 4.13 tåget in till manhattan (barnen älskar att åka tåg) vilket resluterade i att jag fick lite ledig, väldigt skönt :) lagade tacos till middag.
Och nu har jag städat mitt rum, så gott som klart, för att det ska vara rent och snyggt till dom kommer:D
Ahhhh, ni försår inte vilken konstig känsla det är!? Jag kan verkligen inte fatta att jag kommer kunna krama om dom imorgon!


hjärta!

Take care

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så häftigt! Jag får gåshud :)

Hälsa dem och ge Rasmus en HÅRD kram från mig ;)



Syster Sandra

2011-06-22 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0