4th of July 2011

Jag tänkte helt enkelt bara forsätta på det förra inlägget.

Flygresan gick bra och jag landade välbehållen! Efter en 15 minuters färd i en shuttel som kostade 17 dollar kom jag fram till mitt hotell nära downtown Minneapolis. Jag fick ett stort rum med en king size bed. När jag lämnat grejerna på rummet gick jag ner till downtown för att kolla läget. Dött som i graven jämfört med New York och även South Orange, haha! Nejmen jag gillar't! Vädret var sååå himla fint! Klarblå himmel och uppemot 30 grader. Jag hittade ett mysigt steak house där jag gick in och åt en hamburgare innan jag återvände till hotellet för att bli upplockad av en tysk aupair som jag fått kontakt med via våran organisation. Hon och hennes amerikanska vän var väldans trevliga! Vi satte oss på en uteservering nere vid the mississippi river för att invänta fyrvärkerierna! Tillslut, efter mycket shattrande om livet med min nyfunna vän satte dom igång. Det var såå himla vackert! Och det kändes så mäktigt att faktiskt få fira 4th of july med utsikt över mississippi floden!
De körde hem mig så att jag var hemma till halv tolv. Jag var så trött så jag till och med glömde att borsta mina tänder innan jag somnade som en stock i sängen!


Den lilla skylten nedanför EXIT säger " God bless America" Det är då man känner att man verkligen är här!


Dagen till ära bar jag min nyinköpte shorts som inhandlades i söndags. Jag älskar dom! :)


Mitt hotell


Skyskrapor i Minneapolis


Något fint hus!


Folk nere vid floden :)


Jag och tysken Penne




Happy 4th :)

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0