Regn, mjölbalonger och pool.

Hej på er alla!

Jag var helt enkelt för lat för att blogga igår. hehe. det var en regnig dag.. Eller, inte som i sverige då det regnar hela tiden men det kom några stänk och solen fullkomligt vägrade att titta fram. Så hur underhåller man då två barn? Jo, vi tog fram balonger och fyllde dessa med mjöl. Det tycker dom var riktigt kul! " Look Angelica, we do our own toys!!!"  Vi åt även glass.



Idag har det varit betydligt bättre väder så vi bestämde oss för att besöka poolen. Efter 2 timmar där var barnen jätte trötta så vi tog bilen hem och jag lagade kykling och potatis"chips" i ungen med kallsås till. Det blev mumma!
Solen gick och la sig så det är kolsvart ute och jag känner mig allmänt trött... Blir en tidig kväll ikväll. Imorgon besöker jag och lilleman TVC.

Det var någon därute som undrade hur "jordgloben" satt. Den sitter som på en ställning och sedan är det en fontän runt som sprutar ut vatten hela tiden och alla barn + vuxna springer runt och leker i den. Detta är alltså hela lagligt.
En rolig grej!

Love,
A


P.s Ni är lite dåliga på att gissa priset, tycker jag!! ;)


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag gissade faktiskt igår men glömde nog att skicka när jag var klar, och frågan om jordgloben var jag som skickade, glömde visst att presentera mig:)

2011-07-27 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0