Poolhäng & spändera pengar.

Då var det Lördag igen!
Lördag hela veckan... ehehee jag har haft en jätte bra lördag!
Började med en liten skypedate med mamma och pappa innan jag drog mig ner mot poolen för att möta upp svenska Mikaela. Vi glassade i några timmar innan vi skilldes åt för en sval dusch hemma och sedan plockade Ida och Malin upp oss. Det bar av mot Jersey garden och IKEA.
Handlade alldeless för mycket på Jersey garden. Haha, jag åkte dit med tanken att komma ut tomhänt. ehee hm..... tre kassar fick följa med hem. Men jaja :)
Efter en "svensk" middag på IKEA och mycket skrattande i bilen påväg hem så blev det glass på coldstone.
Imorgon blir det mer stek vid poolen. Hoppas på bra väder!


Svenska tjejer på IKEA


Tyckte det var dags med en "matbild" igen!


Mikaela hittade en kräfteskiva påse


"En påse fest" stod det på den.


Okej, nu ska vi leka en lek!
Det ni ser på bilden är 5 par BH;ar och 4 par trosor och jag vill helt enkelt att ni ska gissa hur mycket jag betalade för hela kalaset (Ni kan skriva i kronor).
Jag tänker inte avslöja vad jag betalade förens 7 personer gissat.
Good luck!:)


Mitt första inköp från Abercrombie&Fitch. Kom undan med 13 dollar(hade kostat; 60!!!)


En ny danskjol. Den lyfter sådär underbart när man snurrar! Jag saknar buggen och ska absolut dansa tills fötterna domna när jag är tillbaka i Sverige igen!

Det var allt för mig idag.
Jag hoppas ni hade en trevlig lödag!

Love,
A



Kommentarer
Postat av: kerstin

Hej! Nu har vi hunnit med Öland enl liten sväng till.

Fint väder denna gång.

Jag gissar på 100 dollar. Kram mamma

2011-07-25 @ 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0