Bild på våran bil!


I går(onsdag) bestämde jag och E oss för att ta ut alla målagrejer och ställa oss och rita ute i trädgården då det var så fint väder! E befallde mig att rita av bilen. Här ser ni resultatet ;)

Jag orkar inte skriva ner vad som hänt denna vecka. Det har varit en fruktansvärt bra vecka fast att familjen åkte hem. Men jag tror bara jag helt enkelt behövde stilla mitt sinne med att träffa dom och krama dom och se att de mår bra :)
 
Snart åker jag ut på ett äventyr, till en helt ny destination som jag så länge vela åka till! Jag längtar så jag spricker och är så himla taggad! Det ska bli så himla himla roligt! Iiiih:D

Nu blir det sängen! Sista arbetsdagen imorgon, sen är det seeeemesteeer :D
 
Puss&Kram
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0