Upp och ner.

Mitt humör har verkligen åkt upp och ner idag. Ibland är det bra, ibland är det mindre bra. Det var kallt på förmiddagen vilket gjorde mig uttråkad för då kunde inte jag glassa vid poolen som jag hade tänkt. Satt istället ute på däcket och läste ur min fantastiska bok! Och åt cornflakes kakor, hehehhe!
Framåt eftermiddagen steg dock temperaturen till 30 grader igen, så då blev det lite skönare, men dock kalla vindar...
Sen när barnen och jag skulle vara ute och leka ( barnen lekte i vattenspridaren) så halkade jag på decket och föll handlöst över det fem trappstegen. Är lite blåslagen och med ett ont knä plåstrades det om av doktorerna E&J!
Potatismos och köttbullar blev det till middag.
Kom precis hem efter en shoppingrunda(läs matvaruinhandling) med min vmamma.


Bild från i tisdags då de cyklade genom the sprinkler :)




Imorgon är det premiär, här i detta sega land, för den alldra sistaste filmen i Harry Potter serien. Fy, jag tycker det är ledsamt! Jag har ju lixom vuxit upp med att se fram emot en ny harry potter film och nu är det strax över... Det måste betyda att man blivit vuxen(vuxnare)!?
Bion visas iaf kl 10pm och ska ses tillsammans med Therese!

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0