Tylers falls!

Hej på er!
Klockan är lite efter tio och jag kom hem för ca 30 minuter sedan. Dagen började med att jag vaknade tidigt. Klockan var åtta, jag fattar inte varför jag varknar så tidigt?
Efter att ha pratat med mamma lite och ätit frukost vilket bestod av gröt, färdigbrädd smörgås, yoghurt och färska jordgubbar - mums! Gick jag ner till stranden. Stannade 2 timmar. Brände hela min kropp... Gick och åt swedish meatballs innan jag tog en dusch och bytta kläder för att möta upp kvinnan jag träffade i går, hennes syster och hennes två barn 10 och 12 år. Alla var jätte trevliga! Vi åkte och tittade på en massa svenska grejer. Bl'a åt vi glass i Taylor falls där nästan alla svenska imigranter först kom till. Tog kort där moberg sov. Såg Nya Duvemåla huset osv. Jätte trevlig dag! Kvinnan med barnen hade varit utbytesstudent i sverige för 30 år sedan. Så hon kunde rätt mycket svensk så kunde även barnen! Dom gick i svensk skola lite också dansade dom den svenska folkdansen. Så himla häftig! Och jätte kul att få uppleva lite riktigt amerikansk kultur. Inte den i New York som är en blandning av hela världen...
Jag gillar Minnesota!

Nu är jag dock så himla himla trött så jag ska faktiskt smörja in mig en sista gång innan jag kryper ner under täcket och försöker sova några timmar. Imorgon är en ny dag :)
Bilder kommer som sagt när jag kommer hem!

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0