Skrivet 4 Juli 2011.

Hej alla kära läsare!

Vilken intensiv morgon det blev för mig. Jag är inte alltid den bästa på att planer och framför allt- packa! Jag hatar verkligen att packa. Jag vet aldrig vad jag ska ha med mig och är så himla rädd att glömma något. Så jag skjuter på det till sista sekund. Nu hade iallafall dagen D kommit. Efter att ha pratat med mamma på skype, duschat, ätit frukost och pratat med martin var det dags att stänga igen väskan och fara iväg till flygplatsen.

Flygrädd som jag är sitter jag nu i vänthallen på newark flygplats och väntar på att få gå ombord på planet. Självklart var jag en av dagens många stickprov vid säkerhets kontrollen "Follow me ma'm!" Det gick bra, jag kom igenom utan några större hinder. Det är ca 40 minuter kvar till jag lämna den trygga marken för en flygresa på ca 3 timmar. Till en delstat(ja, jag kommer vara kvar i landet), som jag sålänge velat besöka. En delstat som var avgörandet till att jag faktiskt ville åka som aupair. Jag pratar såklart om kära kära Minnesota! Detta är en väldigt efterlängtad trip jag tar! Och jag ska njuta till fullo av min veckas semester för att utforska minnesotas gömda skatter. Jag hoppas jag hittar något intressant och får en helt underbar vecka i delstaten :)

Jag kommer försöka uppdatera bloggen medans jag är iväg så att ni kan följa mig på min resa genom minnesota i jakt på att hitta något livstecken av avlägsna släktingar!

Take care
Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0