Saknade Sverige.

Det är inte förens man pratar med dom där hemma som man inser vilken enorm saknad och stor plats de fyller i hjärtat. Det finns så mycker jag saknar med Sverige!

-Kunna gå ner till Lisa och äta bullar i trädgården.
-Planera resor med Pauline.
-Träffa alla min syskon sådär spontant!
-Klä mig i mina finaste 50 tals kläder och åk ner till Tyrolen för att drömma mig bort.
-Kunna köra vart, när och hur jag vill!
-Få göra iorning min Anglia så den snart kan ut på vägarna och rulla.
-Drömma mig bort till det USA som jag alltid föreställt mig.
-Sena nätter med mamma i soffan där vi kan prata om alla bekymmer.
-Umgås med Martin.
-Kunna träffa på någon när man är ute och går som man känner.
-Köpa biliga kläder på Gina.
-Få sova i min säng
-Tycka att helgen har varit bra fast att jag inte spenderat ett öre.
-Spara pengar.
-Börja köra lastbil igen.
-Mysiga hemmafester.
-Baka kringlor med mamma.
-Känna mig rik med alla dessa nollor i Sverige.
-Sappa mellan svenska TV program.
-Kunna föralltid känna mig stolt att jag inte bara bott i Lilla alvesta(benestad) hela mitt liv utan åkt ut och sätt en liten bit av världen.

Det finns en massa mer jag saknar såklart!

<3

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag älskar dig. LOVE

2011-07-17 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0