Sa nå'n vatten!?

Vilken fruktansvärt varm dag! Mellan klockan 1-3pm kändes det som 46 grader(det var bara 42.........). Och denna varmen ska fortsätta över hela helgen. Dock inte riktigt lika varmt. Ska bli runt 38...
Igår efter att barnen varit på camp och J tagit sin välförtjänta nap åkte vi till Cardvel för att käka glass. Det vart vi värda! Och såklart drack vi 5 liter vatten var...typ... När glassarna var uppätna gick vi ut i "väggen" igen. Det känns verkligen som att man går in i en vägg när man öppnar dörrarna. Tänk er att gå, leva och arbeta i en bastu 24 timmar om dygnet. Ungefär så känns det.
Åkte till biblioteket en sväng innan vi drog oss hemåt för en kalldusch av barnen och sedan när mina vföräldrar kom hem åkte dom iväg till "The turtel back zoo" som TVC hade hört. Heeela stället!
Jag däremot duschade iskallt i 20 minuter och gjorde mig iordning för att möta upp Malin och gå och käka middag innan det blev biodax. "Friends with benefits" kan absolut INTE rekommendera den! Det är som en b-film till No strings attached. Fy, va rusktigt dålig. Men det gjorde inget. Jag hade en jätte trevlig kväll ändå!

Ska draaaa till poolen nu så bilder kommer senare/ikväll :)

Update! Här kommer bilderna nu;


Denna temperaturen vaknade jag till klockan 7am...


En svättig tjej efter camp.


Glassätning!


Jag och Malin på biokväll!


Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0