En lördags tanke

Ehhee okej instället för att vara så himla serigösa som i förra inlägget måste jag berätta för er att alla grannbyaR här omkring började smälla raketer i går kväll och hållt på hela dagen idag. Alla dessa raketer måste ju innebära någonting? Jo - 4th of July! Det ska börjas i tid vettni ;)

De flesta aupairer har planer inför måndag då independence day inträffar. Jag har oxå planer! Jag ska sätta mig på ett plan. Alldelless ensam. Okejdå, kanske inte ensam, hela planer kommer nämligen vara fullsatt, men jag kommer inte känna någon. Jag ska åka på en resa. Bakåt i tiden skulle man kunna säga. En resa som jag gör för två. I mitt minne kommer min underbara farmor att följa med. För flera år sedan pratade vi om att göra en liknande resa. Den blev dock aldrig av. Jag lovar att ta hundra miljade bilder. När jag kommer tillbaka ska hon få ta del av dessa bilder och jag ska berätta och förklara allt vad jag varit med om. För jag vet att hon är intresserad och nyfiken!

Farmor, detta gör jag delvis för dig!<3


Love,
A

Kommentarer
Postat av: Pauline

Mitt hjärta, jag älskar dig och hoppas du får världens bästa resa nu! Som jag utan tvekan tror du kommer få och jag kommer vilja se ALLA bilder sen! PUSS, miss U! <3

2011-07-04 @ 16:14:43
Postat av: Mats

Nä, nu får du snart ge dig:) och berätta vad det är du ska göra, du har snuddat vid något i flera inlägg i flera veckor känns det som, luring.

2011-07-04 @ 20:56:32
Postat av: Sandra

Angelica, du är underbar! När du befinner dig mitt i ditt livs äventyr, har du ändå tid att tänk på andras drömmar...



Jag saknar dig alldeles enormt!

En hård kram från mig!

Sandra

2011-07-05 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0