Concert!

Hej alla nära och kära.
Klockan börjar närma sig tio här borta på andra sidan jorden och jag sitter med AC;n på högsta nivå, nyss hemkommen från en fantastisk dag. Ja, den har faktistk varit fantastiskt!
Det började med lite slappande på förmiddagen och sedan gick jag bort till poolen för att möta upp Therese. Vi satt och pratade lite och stekte. Hämtade upp barnen vid 1pm och sedan badade vi tillsammans allihop tills klockan slog 3 och det var glass time och sedan lite naptime för lilleman innan vi åkte till whole foods för att handla lite matvaror åt min värdmamma.
Hem och börja laga middag och undertiden knackade Therese på och satt och pratade med mig och barnen. Gav E&J ett bad innan pappa D kom hem och vi åt middag ihop. Räksallad. Tog en dusch och sedan åkte vi till flood's hill för att se på en gratis konsert som dom har varje onsdag här i South Orange :). Åt glass och träffade på Malin och Ida. Det blev en jätte bra kväll! Kändes så svenskt att sitta där på sin lilla filt och titta ut över publikhavet av ätande föräldrar och omkringspringande barn.


<3




Utslagna!


Påväg till konserten.






Dagens outfit; Ser ni hur bruuun jag blivit!? :D

Love,
A



Kommentarer
Postat av: kerstin

Precis innan jag läste, sa jag till pappa.Vad brun hon har blivit nu! Det syns att ni hade en bra dag.Kram mamma

2011-07-21 @ 09:29:50
Postat av: Sandra

Lays chips! det kändes svenskt av någon anledning : )



bamsekramar

2011-07-21 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0