Cheesecake factory i Short hills mall!

Tjabba tjena hallå! ;)

Inte mycket till uppdatering om gårdagen. Kan bero på att det inte hände så mycket...
Idag har det hänt dessto mer. Det är ju faktiskt freeeedag!!!
Min vmamma var hemma från jobbet idag så jag fick lite hjälp med ungarna på morgonen.
Eftermiddagen gick dock rätt långsamt. Vet inte riktigt varför. Kände mig mest omtucknad - hoppas jag inte blir sjuk...
På kvällen bar det iallafall av till det nyöppnade Cheesecake factory i Short hills mall! Som jag har längtat. Så istället för typ 40 minuters körning har det nu, äntligen, kortats ner till 20 :)


Jag prövade en ny cheesecake som jag inte smakat innan med vit choklad och hallon - den va smarrig!


Ida tog samma och tyckte, som jag, att den var riktigt god!

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0