38 grader och luftfuktigt!

Hejohå!
Vi har haft ett par varma dagar att börja denna veckan med! Uppemot 35 grader och typ 100% luftfuktighet - häärligt! Jag älskar sommaren och kommer aldrig att kunna ställa sig tillbaka till de tråkiga Sverige vädret. Så Sverige - Skärp till dig till nästa sommar som kommer spenderas på det avlånga mellanmjölkslandet :)

Igår spenderades dagen vid the community pool här i South Orange. Väldans trevligt. Lilleman var som en fisk i vattnet trotts att han inte riktigt får. Men det gick bra! Alla överlevde. Idag visade mätaren 38 grader i solen vid 12 tiden. Gaaalet! Men jag gillar't!
Det blev glass och spring i vattenspridaren denna eftermiddag.
Imorgon väntar TVC med lillkillen! 

Klockan är tio och jag känner för en tidig kväll! Duscha och sen läsa några sidor av den nyinförskaffade "The girl with the dragon tattoo" Underbart bra! Och jag vet att det kommer vara en av det första filmerna som kommer rullas i dvd:n när jag antar svensk mark igen! Mer än ett år sedan jag såg den sist!

Love,
A


(Glöm inte skrolla ner och titta på alla bilder jag lagt upp från Minnesota resan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0