Home Party!

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men ibland så känner jag bara inte för att sätta mig ner och skriva. Eller har tid..

Fredagen gick bra! Ingen snowday för barnen så jag skickade dom till skolan som vanligt. Hade en lugn dag. Skypade med mamma och pappa en snabbis. Hämtade upp J för att åka till TVC. Hittade ingen parkeringsplats så då fick jag lämna nycklarna till en securitas så tog han hand om det - skönt!
Sen fick jag ju då lära mig hur det går till att tanka här i staterna;)
Fick i han lite lunch och vi lekte nere i källaren innan det var dags att hämta E. När vi sen kom hem igen fick J ta sig en liten napp för han var så himla trött stackarn! Vilket betyder lite ensam tide med E, Gillas! Så vi gjorde en massa tjejgrejer. Och sen hjälpte(läs gjorde) hon mig att baka ut pizza degen. Hon är jätte duktig! Jag behövde inte hjälpa henne någonting, så himla sött! Väckte J och sen när min värdpappa D kom hem från jobbet åt vi pizza. Jag åt bara lite för vid 8 tiden kom Melanie och Franzi och hämtade upp mig så åkte vi till Madison. Det är en stad ungefär 20 minuter härifrån. Där åt vi på en Japansk resturang. Nej, jag prövade inte på sushi. Jag och en tyck tjej, som jag inte träffat förut, åt ris och kykling. Muma! Sen var planerna att gå och bowla. Men vet ni vad som händer då? Jo, det står en stor skylt på dörren; Stängt för privat fest. Vi blev sura! Så då tröstade vi oss med lite glass från ColdStone. Första gången för mig. 
När den var uppäten åkte vi till Shorthills till en hemmafest för en kille som fyllde 21. Det var bara han som fyllde år, hans tre killkompisar och en tjej. Varav tjejen rökte weed(!!!). Amerikanarna är galna!  Var hemma igen runt 2am. Somnade som en stock!


Pizzabagar flickan:)


Vi har det bra, vi här bak i bilen ;)


Melanie & Franzi


Mat!


Japanice! ;)


Coldstone, mums! :D


Tequila!!


Tre glada tjejer!


Amerikan people!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0