Lördag & Shopping,

I lördags vaknade jag upp runt halv 10 tiden. Satt mig och skulle skypa med mamma men då fick jag en glad överraskning - min syrra och hennes barn var hemma hos oss så jag fick prata med henne :) Väldigt trevligt! Vi ha inte hörts av sedan jag åkte hemmifrån!
En timme senare gick jag ner och åt frukost och umgicks med min värdfamilj fram tills att dom skulle åka och uträtta lite ärenden runt ett tiden. Då gick jag upp och tog mig en dusch och gjorde mig iordning så kom Melanie och hämtade upp mig vid halv tre tiden så åkte vi iväg till Short Hills på ett väldigt expensive mall. Med alla dyra marken så som Dolce&Gabbana, Tiffany &Co, osv. Vi gick in och kollade lite sen körde vi till Livingston Mall istället där det finns affärer för våran budget ;)
Så där inhandlade jag lite grejer.. Min balett börjar ju på måndag så var tvungen att köpa något att ha på mig.
Det blev ett vanligt svart linne..


Underkläder från Victoria's Secret. Fick en söt liten rosa hund på köpet!


Tröja. Det föreställer New Jersey i bakgrunden. Det tycker jag var lite sött! :)


Första boken inhandlad från Barnes&Noble!


Downtown South Orange.
Väldigt dålig bild, men det är så himla häftigt när man kommer uppifrån backen och ser alla gatlyktor och bilar!


Dagens outfit. Det var faktiskt så varm ute så att jag kunde använda min skinnjacka!

Var barnvakt åt mina värdbarn några timmar på kvällen. Vi tittade lite TV, åt lördagsgodis & mös. Läste två böcker innan dom kröp ner under täcket och somnade.
Mina vföräldrar kom hem runt halv elva. Så vid elva kom Therese och hämtade mig så besökte vi en mysig liten pub här i SO och drack cola:) Så är det att vara "under age" här i staterna ;)
Gick och la mig runt ett!

En liten rolig fakta om South Orange är att detta är en av två städer i hela USA som fortfarande driver sina gatulyckten med gas. Alla andra drivs via elektrisitet.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Höhö, tröjjan är en pik till Jersey Shore (tv-programmet) där "The Situation" är en av brat-killarna. Just so you know. Tihi!

2011-01-31 @ 00:43:47
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0