I-nga K-onstigheter- E-nkelt A-lltså!

Lördag lördag lördag..
Gick upp runt nio tiden, NEJ man kan inte sova bort sitt år i Staterna! Barnen blev, som vanligt(tack och lov), väldigt glada utav att se mig :) Alla i familjen, ja jag känner mig verkligen som "en i familjen", åt frukost tillsammans sen lekte jag lite med barnen medans A vek tvätt. Vi hade en trevlig stund tillsammans där vi pratade om en del viktiga saker. Ibland undrar jag varför jag alltid vill vara snäppet värre/bättre, call it what you wont!, än alla andra? Men det är väl just för att jag är ja:)
Runt 11 tiden packade vi in oss i bilen allihop och körde till IKEA(!!) som ligger precis vid Newark airport. Där åt vi lunch. Kan ni gissa vad jag beställde? Mycket riktigt - köttbullar, potatismos och lingon, mumsfillibabba! Åt t.o.m princesstårta :))  Min vfamilj köpte en helkropps spegel till mig. En med fjärilar på, jätte söt! Tacktacktack!
Sen handlade de även med sig en hel del svensk mat som går att köpa på IKEA som ni vet. T.ex marabou, daimtårta, flädersaft, lingonsylt, gräddbullar, köttbullar.
Vi var hemma runt 4 igen. Då gick jag och duschade och sedan körde D mig till en tysk tjej som bor här i Essex, som bjudit hem mig och två andra tyska aupairer.  Dom var jätte trevliga! Och kul att prata lite engelska :) Vi lagade biffar och wouk och sen blev det sockekaka till efterrätt. Herre gud, jag kommer bli smällfet innan jag är hemma igen! Man äter så mycket onyttigheter. Det känns som att man äter hela tiden men så är man ändå hungrig. Konstigt! Åkte hem runt 10 tiden och gick och la mig på en gång ungefär.



IKEA. Ser ni Svenska flaggan ? :)


Mat!


E provar mina glasögon :)



Hej tyskland!


Självutlösare is the sheat!


Sockerkaka!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Raisa

ar det bara jag som tkr att det ar big ass mobler? hahahahaha ni ser ut som pygmeer ju XD

2011-01-19 @ 10:45:33
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Lina

Motion är bra,det mot verkar fetma...ha ...ha

2011-01-19 @ 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0