Tis, Ons - Sjukstuga!

Hejsan Hoppsan på Er!
Igår hände inte så mycket "over here". Det hade snöat på natten. Cirka 5 cm, högst! Så E började två timmar senare än vanligt. Jag höll J hemma från skolan för han var så himla förkyld! Likaså jag. Det blev en lugn morgon. När vi kört E till skolan åkte vi hem och J fick lite mat till. Han är så himla hungrig nu när han går på sin behandling. Sen gick vi upp och pratade lite med mamma och pappa (mina) genom skype:) Han började bli lite febrig så jag la honom i min säng, där han somnade efter några minuter. Och vaknade inte förens 2 timmar senare ungefär. Då gav jag honom lite mer mat. E var på en playdate så vi myste mest runt tills hon kom hem sen förberedde vi lite mat och när D kom hem åt vi. Och sen var jag off. Men som sagt jag var jätte förkyld! Gjorde inte någonting på kvällen.

Sen idag så gick E till skolan som vanligt men J fick vara hemma med mig. Han går vanligt vis inte i skolan(pre- school) på onsdagar. Efter att han ätit en tallrik gröt ville han gå och lägga sig och lyssna på sin CD skiva. Somnade nästan på en gång. Vaknade efter nån timme och sen somnade han om igen. Likaså jag. Vaknade inte igen förens klockan var 13:30. Så lilleman sov i ca 4 timmar och jag i 3. Känner mig risig som sjutton! Så jag behövde verkligen sova lite. När vi ätit lunch var det daxs att hämta E igen. Hon gjorde manikyr på mig när vi kom hem. Lagom lugn och stilla eftermiddag. Gjorde iordning middagen tillsammans och nu sitter jag här och ska snart hoppa i duschen.
Hade egentligen bestämt träff på Starbucks med Melanie, hon jag var hemma hos i lördags, men jag känner att det är bättre jag försöker vila. Vi ska troligtvis hitta på nått på lördag eftermiddag ist :)


Här är en bild på en förkyld Angelica och min fina manikyr! ;)

Ni får ha en riktigt bra dag! Så kommer nog en roligare uppdatering snart!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: petra

vad tråkigt att du är sjuk förkylning får man tydligen vart man än är men du får ta till någon gammal huskur kokta raggsockor i ättika eller nåt krya på dig så hörs vi en annan dag kramar från bene

2011-01-20 @ 11:32:59
Postat av: Jenny

Gud vad söta barn du har, vill med ha någon som målarnaglarna på mig om dagarna. Börjar bli lite ensamt:P men du ser ut att trivas:). KRYA PÅ DIG!! Puss och Kram

2011-01-20 @ 15:05:20
URL: http://jennysofiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0