Target en söndag.

Idag är det söndag och jag vaknade vid nio av ett högt dunk! Trodde först att taket rasat in men det var bara mitt värdbarn som slog i väggen som skilljer våra rum åt. Satte mig vid datorn lite sen gick jag ner och åt frukost. Skypade en liten sväng med mamma och pappa. Klädde på mig och sen kom Melanie och hämtade mig vid 11:25 ungefär. J var jätte ledsen över att jag skulle gå och sa "I want to be whit you the hole day!" och storgrät!
Jag och Melanie åkte till target och strosade runt lite.
Handlade för 40 dollar....
Kom hem igen vid 1 tiden. Satt mig vid datorn igen och skypade med Martin. Och har suttit här sen dess. Men nu tror jag snart det är dags att gå ner och äta något innan Franzi kommer och hämta mig så ska vi på mitt första aupair möte här i staterna. Det blir Country Line Dance, haha!


Tränings shorts - 5 dollar



Hittade en pyjamas på rean, i tre delar. Vad tror ni den kostade?
Jo 4 dollar!!! Ca 28 kr, tackar man inte nej till! :)

Köpte även Schampoo & Balsam. TRESemmé 946ML vardera för sammanlagt 7 dollar. Det är billigt om man jämför med Swe :) Blev även brunkräm och spray.

Ha en bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Passa på att fynda. Vi fyller väskan när vi åker hem. Kram mamma

2011-01-31 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0