Tacos

Hoppsan!
Hemkommen från "the dinner". Johanna kom och hämtade mig halv vägs ungefär. Mycket snällt för det snöade jätte mycket ute :P
Åkte hem till henne så jag fick se hur hon bor, STORT!!! Sen kom en tysk tjej och hämtade upp oss för att köra till mataffären och handla. Sen körde vi hem till henne. Ännu större hus! OMG säger jag bara. Skulle aldrig i hela mitt liv våga vara där inne all by my self! Men vi började iaf göra tacos och kladdkaka sen kom en tysk aupair killle och en tysk aupair tjej och joinade och sen kom en till tjej från mexico. Det blev en väldigt trevlig eftermiddag/kväll! :) Vi spelade uno x antal gången men Johanna fattade inte ett shit, haha!
Imorgon ska jag och Therese ta tåget (för första gången!!) in till mannhattan penn station, how cool!? :D Ska bli sjukt spännande! Önska oss lycka till;)

Det gulligaste för dagen var utan tvekan när jag satt och åt frukost och J satt i A's knä. Så säger
A: hur kan du lukta så gott J!?
J: Becouse mammi älskar mig.
Så himla gulligt! :)

Men här kommer lite bilder, enjoy!


Jag och lilleman:)


Jag och lillbruden :)


Aupairer ;)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken härlig morgonläsning jag har nu för tiden.SMP är inte alls lika spännande.Vilken kul helg du har. Mysiga bilder. Nu bytte vi visst väder, ha ha! Kram från mamma.

2011-01-09 @ 09:19:47
Postat av: Lina

Toppen! Skaffa dig ett bra umgänge och ha riktigt kul. Viktigt att ha roligt och fullt upp att göra. För din egen del, se till att gå till ett gym eller dyligt så att du kommer i kontakt med amrikanarna också. Vi hörs.

2011-01-09 @ 15:32:30
Postat av: Elin

Hej, följer din blogg och tycker det är jätte roligt att läsa om allt du hittar på! :) Jag har bara en fråga. Vart i New Jersey bor du och kan du berätta lite mer om själva platsen/"orten"/området? Vore jättekul att veta. Kram :)

2011-01-09 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0